Til Luster Turlag
Personaltur til Stølsheimen. Turen gikk fra Stølsvatnet til Norddalshytten og videre til Ortnevik. Oktober 2016.
Fjell

Turar og aktivitetar i Luster

Luster Turlag har som føremål å arbeida for eit enkelt, aktivt, sikkert og naturvenleg friluftsliv. Me arrangerer turar og aktivitetar for folk i alle aldra. Finn din tur her under turar og arrangementer.

Turprogram 2024

Fellesturar

Barnas Turlag

Barnas Turlag arrangerer turar og aktivitetar som fengjer både liten og stor.

Barnas Turlag

DNT Ung

DNT Ung er for deg som er mellom 13 og 25 år.

DNT Ung

FTU Luster

Tilrettelagt friluftsliv - FTU Luster er eit samarbeid mellom NFU Luster lokallag, Luster turlag og Luster frivilligsentral. Målsetjinga er å gje gode opplevingar ute i naturen.

FTU Luster

DNT Unge Vaknse

Ein møteplass for friluftslivsinteresserte i alderen 26-40 år i Sogndal og Luster

DNT Unge Vaknse

Topptrimmen

Topptrimmen for 2023-25 er i gang! Bli med du også

Topptrimmen 2023-25

Kajakk

Luster Turlag har to kajakknaust med utleigekajakker, ett på Eikjastrondi i Marifjøra og ett på Feigesagi i Skjolden.

Kajakk

Bli frivillig i Sogn og Fjordane